onsdag 8 maj 2013

ONSDAG !

I dag var det jätte roligt i skolan det var så het att man knapt kunde gå och liksom det e bara 8.5 ( Mai )
Vi sola hela dagen typ i skolan på rasterna på gresmatan . Sen kom jag hem och åt och efter det så åkte jag såklart till stallet och skulle hoppa vad trode ni att det gik skit nääääää så for man inte siga nä men det var inte den bästa dagen för Szeik och mig . Hans huvud e jätte ömtolig så han viftar med huvudet helatiden på hopp timen och dete inte så bra så torarna ran bara på mig jag tengte hoppa av timen för det kendes inte bra jag rev i tyglarna så som man inte för göra jag betende mig fult men jag höll inte liksom och det var obehaglit liksom när huvude for åpp ner åpp ner och så boka han och det e stora bokningar och han e selan son där och han e jätte gullig
 som en hund valp men i bland far mina närver och jag moste skärpa mig nu siger jag åt mig men när jag skall åka på tävlingar och åm han gör det där att han e skakig av sig och om han e så för altid vet jag inte vad jag skall göra . Nä men jag får inte tenka så för jag har en undärbar häst och e snäll som en hundvalp men jag liksom vill tevla men i bland så e jag så neppad av mig att jag vet inte vad jag skall göra ?
Nå men skit i dagen jag glömer de för det var inte den bästa dagen i mit förholande med Szeik men endå älskar jag han puss til dig main hors <3 :) en sak tengte jag glöma att jag får inte det var andra gongen han var så här så heheh det var lite tokit heheheh :) puss till er som årka lessa alt det här <3<3<33<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar